Afvallen tips

afvallen tipsIn dit artikel enkele afvalllen tips:

Helpt water bij afvallen
Het water regelt in ons lichaam de temperatuur en voorkomt onnodige metabole producten en voert voedingsstoffen en zuurstof naar de cellen. Het niet drinken van water is een van de meest voorkomende fouten die mensen maken in een dieet voor gewichtsverlies. Water is nodig voor de verbranding van calorieën. Als je je laat uitdrogen komen er storingen in je stofwisseling en dat betekent langzamer gewichtsverlies. Onderzoek toont aan dat volwassenen die acht of meer glazen water drinken per dag meer calorieën verbranden dan mensen die minder drinken. Dus probeer een glas water toe te voegen aan elke maaltijd of snack.

Sla geen maaltijden over
Iedereen wil natuurlijk wel snel afvallen. Mensen die heel snel heel veel willen afvallen eten vaak minder, slaan complete maaltijden over, hebben geen energie en vaak erg prikkelbaar.
Uiteraard is het niet goed om zomaar maaltijden over te slaan, dit is zelfs het slechtste wat je kan doen! De belangrijkste maaltijd van de dag is je ontbijt, dit zorgt er namelijk voor dat je stofwisseling wordt geactiveerd en geeft je dus veel energie.

Verminder de calorieën u verbruikt
Een gram vet bevat tweemaal de calorieën van een gram eiwit of koolhydraten. Beperk voedingsmiddelen met een hoog gehalte aan vet, kies producten met minder vet en calorieën, beperk de starters en verwijder het vet van vlees. Je dient in je dieet recepten producten met minder calorieën, zoals fruit en groenten, te gebruiken. Goede keuzes zijn ook voedingsmiddelen die rijk zijn aan vezels. Probeer om te schakelen van wit naar bruin brood en volkoren granen te kiezen voor het ontbijt.

Je moet regelmatig te oefenen
Het uitoefenen van intensief sporten gedurende twee uur één keer per vijftien dagen heeft geen waarde voor gewichtsverlies. Omgekeerd kan iemand die elke dag oefeningen doet, al is het maar 30 minuten, zeer gebaat bij de verschillende voordelen van lichaamsbeweging voor de gezondheid, terwijl tegelijkertijd de basis gelegd wordt voor het behalen van een gewenst gewicht en het mogelijk maken van snel gewichtsverlies.

Regelmatig sporten is dus een goede aanvulling op het dieet. Als je actiever wordt, kun je meer eten van het voedsel dat je wil en toch afvallen. De truc is het vinden van een oefening die je graag doet. Als je niet van de loopband houdt, probeer dan zwemmen, ballet, fietsen of tennissen, dit verbrand meer calorieën dan lopen. Besteed tijd aan verschillende activiteiten om te kiezen wat je wilt.